Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing Strategy for Medical Devices Market
Coufalová, Hana ; Berg,, Ladislava van den (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The master’s thesis is focused on a development of a marketing strategy for launching products on a high competitive market of medical devices. To be more specific, it focuses on a new product launch of an ablation catheter and a mapping system for treating cardiology illnesses produced by an American company St. Jude Medical. The thesis describes the launch in order to find critical points and optimize the entire process.
Návrh zavedení healthy wine na trh
Burešová, Michaela ; Hřebačka, Josef (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Má diplomová práce se zabývá návrhem na zavedení zdravého vína, jakožto nového produktu, na trh. Chci využít dlouholetého postavení společnosti Vinacz na trhu vínem a absolutního prvenství již výše zmiňovaného produktu. Cílem je rozšíření sortimentu, zlepšení celkového postavení na trhu a zvýšení obratu společnosti Vinacz. Nejprve uvedu teoretický základ marketingové strategie, dále se budu zabývat průzkumem trhu vínem, následuje analýza aktuálního postavení Vinacz, s.r.o. na trhu vínem. Dále se budu věnovat podrobnému návrhu uvedení zcela nového produktu na trh.
Zavedení nového výrobku na trh
Čermák, Jan ; Vacek, Roman (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá uvedením nového výrobku na český trh. Zpočátku analyzuje současný stav trhu, konkurenčních výrobků a prostředí zavádějící firmy. Z provedených analýz a poznatků z literatury navrhuje vlastní řešení v podobě marketingového mixu.
Metropolitan opera: Live in HD v kině Aero. Deskripce a vyhodnocení úspěšností marketingových aktivit během prvních dvou sezón.
Dohnalová, Kamila ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
Bakalářská práce "Metropolitan opera: Live in HD v kině Aero. Deskripce a vyhodnocení úspěšností marketingových aktivit během prvních dvou sezon." pojednává o zavedení nového produktu - projektu přímých přenosu Metropolitní opery v New Yorku - v pražském artovém kině Aero. Met: Live in HD je prvním celosvětově úspěšným projektem, který můžeme označit termínem alternativní obsah. Jeho úspěch úzce souvisí s digitalizací kin u nás i v zahraničí. Pro hlubší porozumění problematice seznamuje práce s principy fungování art marketingu, tedy oblasti zahrnující marketing všech oblastí kultury a umění, s okolnostmi vzniku a realizace projektu přímých přenosů z hlediska Metropolitní opery i s prostředím, do nějž projekt v České republice vstoupil - tedy s kinem Aero a distribuční společností Aerofilms. Metodami práce jsou studium zahraniční i české literatury, obsahová analýza dokumentů, monitoring tisku, kvalitativní pozorování a deskripce marketingových aktivit daného produktu v souvztažnosti k návštěvnosti představení a mediální publicitě projektu. Použitá literatura se vztahuje k marketingu v oblasti kultury a neziskových organizací i k filmovému marketingu a strategiím rozvoje artových kin.
Marketingová komunikace alternativních obsahů v kinodistribuci
Dvořáková, Kateřina ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
Bakalářská práce "Marketing alternativních obsahů v kinodistribuci" se zabývá fenoménem přenosů z opery, divadla, baletu, koncertů, výstav, sportovních utkání a dalších událostí do kin. Pro tyto přenosy se vžilo společné označení alternativní obsah a během několika let se staly nedílnou součástí programu českých kin. V teoretické části práce je popsán art marketing, jeho specifika a vývoj. Další část práce se věnuje historii alternativního obsahu a okolnostem, které umožnily jeho příchod na trh. Jsou zde také popsány příklady jednotlivých druhů alternativního přenosu. Praktická část práce krátce představuje společnost Aerofilms jako hlavního distributora alternativního obsahu na českém trhu a věnuje se analýze marketingové komunikace spjaté s vybranými druhy přenosů. Následně jsou určena specifika, která se k marketingové komunikaci alternativních obsahů váží a je určeno, které komunikační techniky se jeví jako nejefektivnější.
Metropolitan opera: Live in HD v kině Aero. Deskripce a vyhodnocení úspěšností marketingových aktivit během prvních dvou sezón.
Dohnalová, Kamila ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
Bakalářská práce "Metropolitan opera: Live in HD v kině Aero. Deskripce a vyhodnocení úspěšností marketingových aktivit během prvních dvou sezon." pojednává o zavedení nového produktu - projektu přímých přenosu Metropolitní opery v New Yorku - v pražském artovém kině Aero. Met: Live in HD je prvním celosvětově úspěšným projektem, který můžeme označit termínem alternativní obsah. Jeho úspěch úzce souvisí s digitalizací kin u nás i v zahraničí. Pro hlubší porozumění problematice seznamuje práce s principy fungování art marketingu, tedy oblasti zahrnující marketing všech oblastí kultury a umění, s okolnostmi vzniku a realizace projektu přímých přenosů z hlediska Metropolitní opery i s prostředím, do nějž projekt v České republice vstoupil - tedy s kinem Aero a distribuční společností Aerofilms. Metodami práce jsou studium zahraniční i české literatury, obsahová analýza dokumentů, monitoring tisku, kvalitativní pozorování a deskripce marketingových aktivit daného produktu v souvztažnosti k návštěvnosti představení a mediální publicitě projektu. Použitá literatura se vztahuje k marketingu v oblasti kultury a neziskových organizací i k filmovému marketingu a strategiím rozvoje artových kin.
Návrh zavedení healthy wine na trh
Burešová, Michaela ; Hřebačka, Josef (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Má diplomová práce se zabývá návrhem na zavedení zdravého vína, jakožto nového produktu, na trh. Chci využít dlouholetého postavení společnosti Vinacz na trhu vínem a absolutního prvenství již výše zmiňovaného produktu. Cílem je rozšíření sortimentu, zlepšení celkového postavení na trhu a zvýšení obratu společnosti Vinacz. Nejprve uvedu teoretický základ marketingové strategie, dále se budu zabývat průzkumem trhu vínem, následuje analýza aktuálního postavení Vinacz, s.r.o. na trhu vínem. Dále se budu věnovat podrobnému návrhu uvedení zcela nového produktu na trh.
Marketing Strategy for Medical Devices Market
Coufalová, Hana ; Berg,, Ladislava van den (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The master’s thesis is focused on a development of a marketing strategy for launching products on a high competitive market of medical devices. To be more specific, it focuses on a new product launch of an ablation catheter and a mapping system for treating cardiology illnesses produced by an American company St. Jude Medical. The thesis describes the launch in order to find critical points and optimize the entire process.
Zavedení nového výrobku na trh
Čermák, Jan ; Vacek, Roman (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá uvedením nového výrobku na český trh. Zpočátku analyzuje současný stav trhu, konkurenčních výrobků a prostředí zavádějící firmy. Z provedených analýz a poznatků z literatury navrhuje vlastní řešení v podobě marketingového mixu.
Zavádění nového výrobku na trh (pořadač "One tip")
Kotrlová, Iva ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Petříčková, Margit (oponent)
Tématem práce je zavedení nového pořadače OneTip na trh, cílem bylo zhodnotit správnost a vhodnost použitých marketingových nástrojů. V marketingových doporučeních jsou definovány kritické body projektu a návrh vlastního řešení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.